Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/8604
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖукова, Анна Ігорівна-
dc.date.accessioned2022-10-13T11:32:23Z-
dc.date.available2022-10-13T11:32:23Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЖукова А. І. Семантика комерційного найменування та торговельної марки як засіб соціальної комунікації у суспільстві споживання. STUDIA SLOBOZHANICA. Матеріали всеукраїнської науково-методичної конференції «Слобожанський гуманітарій – 2021», 2 грудня 2021 р. Харків: ДБТУ, 2021. С. 128-135.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8604-
dc.description.abstractУ статті розглядаються питання властивостей комерційного найменування та торговельної марки при побудові знаково-комунікативного послання про інформацію щодо діяльності і продукції від юридичної особи до споживачів. Розкривається правова природа виникнення та захисту прав на торговельні марки і комерційні найменування, їх використання як комунікативних засіб, враховуючи реалізацію основних функції: інформаційної, ідентифікаційної та рекламної.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассматриваются вопросы свойств коммерческого наименования и торговой марки при построении знаково-коммуникативного послания информации о деятельности и продукции от юридического лица к потребителям. Раскрывается правовая природа возникновения и защиты прав на торговые марки и коммерческие наименования, их использование как коммуникативное средство, учитывая реализацию основных функций: информационной, идентификационной и рекламной.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with the properties of a commercial name and brand. Building a symbolic and communicative message of information about activities and products from a legal entity to consumers. The legal nature of the protection of rights to trademarks and commercial names is revealed. Using them as a communication tool, taking into account the implementation of the main functions: information, identification and advertising.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківuk_UA
dc.subjectкомерційне найменуванняuk_UA
dc.subjectторговельна маркаuk_UA
dc.subjectінтелектуальна власністьuk_UA
dc.subjectсуспільство споживанняuk_UA
dc.subjectсемантикаuk_UA
dc.subjectкоммерческое наименованиеuk_UA
dc.subjectторговая маркаuk_UA
dc.subjectинтеллектуальная собственностьuk_UA
dc.subjectобщество потребленияuk_UA
dc.subjectсемантикаuk_UA
dc.subjectcommercial nameuk_UA
dc.subjecttrade markuk_UA
dc.subjectintellectual propertyuk_UA
dc.subjectconsumer societyuk_UA
dc.subjectsemanticsuk_UA
dc.titleСемантика комерційного найменування та торговельної марки як засіб соціальної комунікації у суспільстві споживанняuk_UA
dc.title.alternativeСемантика коммерческого нименования и торговой марки как способ социальной коммуникации в обществе потребленияuk_UA
dc.title.alternativeSemantics of commercial name and trademark as a means of social communication in consumer societyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:STUDIA SLOBOZHANICA

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Slobozhanskij gumanitarij 2021-128-135.pdf429.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.