Матеріали XVI-го Міжнародного форуму молоді "Молодь і сільськогосподарська техніка у ХХІ сторіччі" : [254] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 41 to 60 of 254
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Експорт українського ячменюБічевін, М. В.; Гребеневич, А. В.
2020Шляхи вдосконалення організації комерційної діяльності на агропідприємствахГіржева, О. М.
2020Особливості формування прибутку підприємств сільського господарстваБрагіна, О. С.
2020Конкурентоспроможність в підприємництві як економічна категоріяХлопоніна-Гнатенко, О. І.; Болдижев, Є. В.
2020Експорт української органічної продукціїЛевкіна, Р. В.; Бічевін, М. В.
2020Шляхи розвитку соціальної ситуації на селіСухіх, Л. О.; Сівірін, Д.
2020Техніка у сільському господарстві і проблеми збереження природнього середовищаСухіх, Л. О.; Мішньов, Д.
2020Проблемы инновационной деятельности в аграрном секторе украиныТіхонова, Л. А.; Кравченко, Ю. А.
2020Сучасне спілкування в глобалізованому світіМоісєєва, Н. І.; Костанян, М. Г.
2020Екологічна етика та біоетикаМокрецова, Н. Я.; Кіс, Є. А.
2020Людина – природа – техніка: глобальні проблеми та збереження національної культуриМокрецова, Н. Я.; Єрмоленко, О. О.
2020Проблемы социального развития украинского селаТіхонова, Л. А.; Белозуб, В. И.
2020Маркетингова політика як один з інструментів стратегічного управлінняБабко, Н. М.; Тимчур, Г. М.
2020Концепція використання вірусного маркетингу в умовах цифрової трансформації суспільстваСєвідова, І. О.
2020Вплив конкурентної боротьби на управління маркетинговою діяльністю сучасних підприємствРоманюк, І. А.
2020Особливості маркетингу у сучасних умовах функціонуванняРоманюк, І. А.; Поронікова, А. О.
2020Ринкові відносини через призму маркетингової діяльності підприємствБабко Н. М.; Носкова, К. Є.
2020Основні напрями формування маркетингової товарної політики підприємствРоманюк, І. А.; Нестеренко, М. В.
2020Особливості формування комунікаційної політики в аграрних підприємствахМандич, О. В.; Нескромна, Н. С.
2020Вплив маркетингової діяльності на ринкові позиції суб’єктів бізнесуМандич, О. В.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 41 to 60 of 254