Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10617
Title: Концепція використання вірусного маркетингу в умовах цифрової трансформації суспільства
Authors: Сєвідова, І. О.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Сєвідова І. О. Концепція використання вірусного маркетингу в умовах цифрової трансформації суспільства. Матеріали XVІ-го Міжнародного форуму молоді "Молодь і сільськогосподарська техніка у XXI сторіччі" Україна, м. Харків, 25-26 травня 2020 р. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 206.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10617
Appears in Collections:Матеріали XVI-го Міжнародного форуму молоді "Молодь і сільськогосподарська техніка у ХХІ сторіччі"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezy_molod_i_sg-2020-206.pdf177.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.