Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10619
Title: Маркетингова політика як один з інструментів стратегічного управління
Authors: Тимчур, Г. М.
metadata.dc.contributor.advisor: Бабко, Н. М.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Тимчур Г. М. Маркетингова політика як один з інструментів стратегічного управління. Матеріали XVІ-го Міжнародного форуму молоді "Молодь і сільськогосподарська техніка у XXI сторіччі" Україна, м. Харків, 25-26 травня 2020 р.; наук. кер. Бабко Н. М. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 207.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10619
Appears in Collections:Матеріали XVI-го Міжнародного форуму молоді "Молодь і сільськогосподарська техніка у ХХІ сторіччі"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezy_molod_i_sg-2020-207.pdf246.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.