Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8450
Title: Формування операційної маркетингової стратегії та вибір операційних пріоритетів організації
Authors: Оберемок, В. В.
Пахуща, О. П.
metadata.dc.contributor.advisor: Грідін, О. В.
Issue Date: 2017
Publisher: ХНТУСГ
Citation: Оберемок В. В., Пахуща О. П. Формування операційної маркетингової стратегії та вибір операційних пріоритетів організації. Вісник студентського наукового товариства. 2017. Вип. 2. С. 96-98.
Series/Report no.: Вісник студентського наукового товариства;Вип. 2
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8450
Appears in Collections:Випуск 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вісник СНТ_випуск 2_2017-96-98.pdf353.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.