Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8450
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorГрідін, О. В.-
dc.contributor.authorОберемок, В. В.-
dc.contributor.authorПахуща, О. П.-
dc.date.accessioned2022-10-12T07:17:36Z-
dc.date.available2022-10-12T07:17:36Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationОберемок В. В., Пахуща О. П. Формування операційної маркетингової стратегії та вибір операційних пріоритетів організації. Вісник студентського наукового товариства. 2017. Вип. 2. С. 96-98.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8450-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник студентського наукового товариства;Вип. 2-
dc.titleФормування операційної маркетингової стратегії та вибір операційних пріоритетів організаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вісник СНТ_випуск 2_2017-96-98.pdf353.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.