Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8051
Назва: | Мотивація як елемент активізації навчання при вивченні технічних дисциплін |
Автори: | Саморай, В. П. Мартиненко, Л. Г. |
Ключові слова: | мотивація;технічні науки;педагогіка співробітництва;motivation;engineering science;pedagogy cooperation |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Харків: Тарасенко В. П. |
Бібліографічний опис: | Саморай В. П., Мартиненко Л. Г. Мотивація як елемент активізації навчання при вивченні технічних дисциплін. STUDIA SLOBOZHANICA. Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Слобожанський гуманітарій – 2017», 03 березня: вісник виставково-музейного центру, вип 3. Харків: Тарасенко В. П, 2017. С. 200-204. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуті проблеми підвищення ефективності педагогічного процесу в технічних університетах. Особливу увагу приділено викладання технічних наук. Автори стверджують, що саме для викладання технічних наук вкрай важливо підвищення мотивації студента. Вирішення цієї проблеми, на думку авторів, може бути знайдено в використанні педагогіки співробітництва. The article deals with the problem of increasing the efficiency of educational process in the technical universities. Particular attention is given to the teaching of technical disciplines. The author argues that it is for the teaching of engineering sciences is crucial increase student`s motivation. The solution to this problem, according to the authors, can be found in the use of co pedagogy. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8051 |
Розташовується у зібраннях: | STUDІA SLOBOZHANIСA. Вісник виставково-музейного центру. Випуск 3 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
SLOBOZHANICA_3_200-204.pdf | 460.7 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.