Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8051
Название: Мотивація як елемент активізації навчання при вивченні технічних дисциплін
Авторы: Саморай, В. П.
Мартиненко, Л. Г.
Ключевые слова: мотивація;технічні науки;педагогіка співробітництва;motivation;engineering science;pedagogy cooperation
Дата публикации: 2017
Издательство: Харків: Тарасенко В. П.
Библиографическое описание: Саморай В. П., Мартиненко Л. Г. Мотивація як елемент активізації навчання при вивченні технічних дисциплін. STUDIA SLOBOZHANICA. Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Слобожанський гуманітарій – 2017», 03 березня: вісник виставково-музейного центру, вип 3. Харків: Тарасенко В. П, 2017. С. 200-204.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуті проблеми підвищення ефективності педагогічного процесу в технічних університетах. Особливу увагу приділено викладання технічних наук. Автори стверджують, що саме для викладання технічних наук вкрай важливо підвищення мотивації студента. Вирішення цієї проблеми, на думку авторів, може бути знайдено в використанні педагогіки співробітництва.
The article deals with the problem of increasing the efficiency of educational process in the technical universities. Particular attention is given to the teaching of technical disciplines. The author argues that it is for the teaching of engineering sciences is crucial increase student`s motivation. The solution to this problem, according to the authors, can be found in the use of co pedagogy.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8051
Располагается в коллекциях:STUDІA SLOBOZHANIСA. Вісник виставково-музейного центру. Випуск 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
SLOBOZHANICA_3_200-204.pdf460.7 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.