Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8051
Title: Мотивація як елемент активізації навчання при вивченні технічних дисциплін
Authors: Саморай, В. П.
Мартиненко, Л. Г.
Keywords: мотивація;технічні науки;педагогіка співробітництва;motivation;engineering science;pedagogy cooperation
Issue Date: 2017
Publisher: Харків: Тарасенко В. П.
Citation: Саморай В. П., Мартиненко Л. Г. Мотивація як елемент активізації навчання при вивченні технічних дисциплін. STUDIA SLOBOZHANICA. Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Слобожанський гуманітарій – 2017», 03 березня: вісник виставково-музейного центру, вип 3. Харків: Тарасенко В. П, 2017. С. 200-204.
Abstract: У статті розглянуті проблеми підвищення ефективності педагогічного процесу в технічних університетах. Особливу увагу приділено викладання технічних наук. Автори стверджують, що саме для викладання технічних наук вкрай важливо підвищення мотивації студента. Вирішення цієї проблеми, на думку авторів, може бути знайдено в використанні педагогіки співробітництва.
The article deals with the problem of increasing the efficiency of educational process in the technical universities. Particular attention is given to the teaching of technical disciplines. The author argues that it is for the teaching of engineering sciences is crucial increase student`s motivation. The solution to this problem, according to the authors, can be found in the use of co pedagogy.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8051
Appears in Collections:STUDІA SLOBOZHANIСA. Вісник виставково-музейного центру. Випуск 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SLOBOZHANICA_3_200-204.pdf460.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.