Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7921
Назва: Роль управления маркетингом в организации объектового рынка
Автори: Лю Хаолинь
Науковий керівник : Мандич, А. В.
Дата публікації: 2017
Видавництво: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Лю Хаолинь. Роль управления маркетингом в организации объектового рынка. Вісник студентського наукового товариства. 2017. Вип. 2. С. 69-71.
Серія/номер: Вісник студентського наукового товариства;Вип. 2
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7921
Розташовується у зібраннях:Випуск 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вісник СНТ_випуск 2_2017-69-71.pdf352.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.