Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/7921
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorМандич, А. В.-
dc.contributor.authorЛю Хаолинь-
dc.date.accessioned2022-10-05T09:10:15Z-
dc.date.available2022-10-05T09:10:15Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЛю Хаолинь. Роль управления маркетингом в организации объектового рынка. Вісник студентського наукового товариства. 2017. Вип. 2. С. 69-71.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7921-
dc.language.isoOther-
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник студентського наукового товариства;Вип. 2-
dc.titleРоль управления маркетингом в организации объектового рынкаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вісник СНТ_випуск 2_2017-69-71.pdf352.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.