Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7683
Назва: | Навички самооцінки навчальної діяльності - основа усвідомленого вибору навчальних дисциплін студентами Харківської державної академії дизайну і мистецтв |
Автори: | Більдер, Н. Т. |
Ключові слова: | самоконтроль;самооцінка;навчальна діяльність;рівень домагань;мотивація вибору |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | ХНТУСГ |
Бібліографічний опис: | Більдер Н. Т. Навички самооцінки навчальної діяльності - основа усвідомленого вибору навчальних дисциплін студентами Харківської державної академії дизайну і мистецтв. STUDIA SLOBOZHANICA. Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Слобожанський гуманітарій – 2015», 27 листопада: вісник виставково-музейного центру, вип 2. Харків: ХНТУСГ, 2015. С. 178-182. |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто деякі особливості самооцінювання студентами Харківської державної
академії дизайну і мистецтв навчальної діяльності для прогнозування мотивів усвідомленого
вибору навчальних дисциплін Was considered some properties self-evaluation of educational activity of students of the Kharkiv State Academy of Design and Art to predict the motives of conscious choice of academic disciplines |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7683 |
Розташовується у зібраннях: | STUDІA SLOBOZHANIСA. Вісник виставково-музейного центру. Випуск 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
178-182.pdf | 308.54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.