Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7683
Назва: Навички самооцінки навчальної діяльності - основа усвідомленого вибору навчальних дисциплін студентами Харківської державної академії дизайну і мистецтв
Автори: Більдер, Н. Т.
Ключові слова: самоконтроль;самооцінка;навчальна діяльність;рівень домагань;мотивація вибору
Дата публікації: 2015
Видавництво: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Більдер Н. Т. Навички самооцінки навчальної діяльності - основа усвідомленого вибору навчальних дисциплін студентами Харківської державної академії дизайну і мистецтв. STUDIA SLOBOZHANICA. Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Слобожанський гуманітарій – 2015», 27 листопада: вісник виставково-музейного центру, вип 2. Харків: ХНТУСГ, 2015. С. 178-182.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто деякі особливості самооцінювання студентами Харківської державної академії дизайну і мистецтв навчальної діяльності для прогнозування мотивів усвідомленого вибору навчальних дисциплін
Was considered some properties self-evaluation of educational activity of students of the Kharkiv State Academy of Design and Art to predict the motives of conscious choice of academic disciplines
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7683
Розташовується у зібраннях:STUDІA SLOBOZHANIСA. Вісник виставково-музейного центру. Випуск 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
178-182.pdf308.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.