Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7683
Title: Навички самооцінки навчальної діяльності - основа усвідомленого вибору навчальних дисциплін студентами Харківської державної академії дизайну і мистецтв
Authors: Більдер, Н. Т.
Keywords: самоконтроль;самооцінка;навчальна діяльність;рівень домагань;мотивація вибору
Issue Date: 2015
Publisher: ХНТУСГ
Citation: Більдер Н. Т. Навички самооцінки навчальної діяльності - основа усвідомленого вибору навчальних дисциплін студентами Харківської державної академії дизайну і мистецтв. STUDIA SLOBOZHANICA. Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Слобожанський гуманітарій – 2015», 27 листопада: вісник виставково-музейного центру, вип 2. Харків: ХНТУСГ, 2015. С. 178-182.
Abstract: Розглянуто деякі особливості самооцінювання студентами Харківської державної академії дизайну і мистецтв навчальної діяльності для прогнозування мотивів усвідомленого вибору навчальних дисциплін
Was considered some properties self-evaluation of educational activity of students of the Kharkiv State Academy of Design and Art to predict the motives of conscious choice of academic disciplines
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7683
Appears in Collections:STUDІA SLOBOZHANIСA. Вісник виставково-музейного центру. Випуск 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
178-182.pdf308.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.