Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7683
Название: Навички самооцінки навчальної діяльності - основа усвідомленого вибору навчальних дисциплін студентами Харківської державної академії дизайну і мистецтв
Авторы: Більдер, Н. Т.
Ключевые слова: самоконтроль;самооцінка;навчальна діяльність;рівень домагань;мотивація вибору
Дата публикации: 2015
Издательство: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Більдер Н. Т. Навички самооцінки навчальної діяльності - основа усвідомленого вибору навчальних дисциплін студентами Харківської державної академії дизайну і мистецтв. STUDIA SLOBOZHANICA. Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Слобожанський гуманітарій – 2015», 27 листопада: вісник виставково-музейного центру, вип 2. Харків: ХНТУСГ, 2015. С. 178-182.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто деякі особливості самооцінювання студентами Харківської державної академії дизайну і мистецтв навчальної діяльності для прогнозування мотивів усвідомленого вибору навчальних дисциплін
Was considered some properties self-evaluation of educational activity of students of the Kharkiv State Academy of Design and Art to predict the motives of conscious choice of academic disciplines
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7683
Располагается в коллекциях:STUDІA SLOBOZHANIСA. Вісник виставково-музейного центру. Випуск 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
178-182.pdf308.54 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.