Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7616
Title: Світові тренди франчайзингу як інструменту розвитку ресторанного бізнесу
Other Titles: Global trends in franchising as a tool for restaurant business development
Authors: Ставерська, Т.О.
Keywords: франчайзинг;бізнес;сегментація;франчайзингові мережі;franchising;business;segmentation;franchising networks;франчайзинг;бизнес;сегментация;франчайзинговые сети
Issue Date: 2021
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Ставерська Т.О. Світові тренди франчайзингу як інструменту розвитку ресторанного бізнесу. Механізми забезпечення сталого розвитку економіки : проблеми, перспективи, міжнародний досвід : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 23 квітня 2021 р. Х. : ХДУХТ, 2021. С. 118-120.
Abstract: Надано ретроспективний огляд розвитку франчайзингу як ефективної форми організації бізнесу в усьому світі та інструмент розвитку й масштабування бізнесу. Проаналізовано сегментацію світового ринку франчайзингу в розрізі сегментів підприємницької діяльності та походження капіталу провідних франчайзингових мереж готельно-ресторанного бізнесу Європи, визначено основні тенденції та перспективи.
A retrospective overview of the development of franchising as an effective form of business organization around the world and a tool for business development and scaling is provided. The segmentation of the world franchising market in the context of business segments and the origin of capital of the leading franchise networks of the hotel and restaurant business in Europe is analyzed, the main trends and prospects are identified.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7616
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ставерська_23_04_2021.pdf589.96 kBAdobe PDFView/Open
Staverska_Svitovi_trendi_franchajzingu_23_04_2021.pdf589.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.