Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7138
Название: Дослідження напружено-деформованого стану плоского бічного елементу при валковій формовці профілів з подовжніми періодичними гофрами жорсткості
Другие названия: Research of the tensely-deformed state of flat lateral element at rolling profiles with longitudinal periodic corrugations
Авторы: Тришевський, О. І.
Ключевые слова: гнуті профілі;періодичні гофри;плоский бічний елемент, напружено-деформований стан, швидкості деформації, деформації, дотичні напруження, залишкові напруження.;напружено-деформований стан;швидкості деформації;деформації;дотичні напруження;залишкові напруження.;the bent profiles;periodic corrugations, flat lateral element, tenseldeformed state;speeds of deformation;tangent tensions;remaining tensions.;deformation
Дата публикации: 2014
Издательство: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Тришевський О. І. Дослідження напружено-деформованого стану плоского бічного елементу при валковій формовці профілів з подовжніми періодичними гофрами жорсткості. Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. 2014. № 2. С 69-75.
Серия/номер: Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів № 2;
Краткий осмотр (реферат): У роботі виконаний теоретичний аналіз напружено-деформованого стану плоского бічного елементу при валковій формовці профілів з подовжніми гофрами, що періодично повторюються. З використанням отриманих залежностей визначені параметри напружено-деформованого стану плоского бічного елементу бічної обшивки залізничного піввагона. Аналіз отриманих даних дозволив виявити дві характерні зони осередку деформації, в одній з яких внаслідок формування виникають залишкові напруження стискування, які при певних поєднаннях механічних властивостей матеріалу і геометричних розмірів профілю можуть викликати пластичну втрату стійкості плоского бічного елементу
The theoretical analysis of the tensely-deformed state of flat lateral element is in-process executed at the rolling profiles with longitudinal periodic corrugations. With the use of the got dependences the parameters of the tensely-deformed state of flat lateral element of the lateral edging of railway carriage are certain. The analysis of the obtained data allowed to educe two characteristic zones of deformation area, in one of that because of forming there are remaining tensions of compression, that at certain combinations of mechanical properties of material and geometrical sizes of profile can cause the plastic loss of stability of flat lateral element.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7138
ISSN: 2311-441X
Располагается в коллекциях:№ 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
tcalk_2014_2_12.pdf988.71 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.