Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7138
Title: Дослідження напружено-деформованого стану плоского бічного елементу при валковій формовці профілів з подовжніми періодичними гофрами жорсткості
Other Titles: Research of the tensely-deformed state of flat lateral element at rolling profiles with longitudinal periodic corrugations
Authors: Тришевський, О. І.
Keywords: гнуті профілі;періодичні гофри;плоский бічний елемент, напружено-деформований стан, швидкості деформації, деформації, дотичні напруження, залишкові напруження.;напружено-деформований стан;швидкості деформації;деформації;дотичні напруження;залишкові напруження.;the bent profiles;periodic corrugations, flat lateral element, tenseldeformed state;speeds of deformation;tangent tensions;remaining tensions.;deformation
Issue Date: 2014
Publisher: ХНТУСГ
Citation: Тришевський О. І. Дослідження напружено-деформованого стану плоского бічного елементу при валковій формовці профілів з подовжніми періодичними гофрами жорсткості. Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. 2014. № 2. С 69-75.
Series/Report no.: Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів № 2;
Abstract: У роботі виконаний теоретичний аналіз напружено-деформованого стану плоского бічного елементу при валковій формовці профілів з подовжніми гофрами, що періодично повторюються. З використанням отриманих залежностей визначені параметри напружено-деформованого стану плоского бічного елементу бічної обшивки залізничного піввагона. Аналіз отриманих даних дозволив виявити дві характерні зони осередку деформації, в одній з яких внаслідок формування виникають залишкові напруження стискування, які при певних поєднаннях механічних властивостей матеріалу і геометричних розмірів профілю можуть викликати пластичну втрату стійкості плоского бічного елементу
The theoretical analysis of the tensely-deformed state of flat lateral element is in-process executed at the rolling profiles with longitudinal periodic corrugations. With the use of the got dependences the parameters of the tensely-deformed state of flat lateral element of the lateral edging of railway carriage are certain. The analysis of the obtained data allowed to educe two characteristic zones of deformation area, in one of that because of forming there are remaining tensions of compression, that at certain combinations of mechanical properties of material and geometrical sizes of profile can cause the plastic loss of stability of flat lateral element.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7138
ISSN: 2311-441X
Appears in Collections:№ 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tcalk_2014_2_12.pdf988.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.