Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6695
Назва: Особливості розвитку маркетингу
Інші назви: Features of marketing development
Автори: Онопрієнко, К. С.
Науковий керівник : Квятко, Т. М.
Ключові слова: маркетинг;підприємство;ринок;продукція;marketing;enterprise;market;products
Дата публікації: 2020
Видавництво: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Онопрієнко К. С. Особливості розвитку маркетингу. Вісник студентського наукового товариства. 2020. Вип. 1. С. 47-50.
Серія/номер: Вісник студентського наукового товариства;Вип. 1
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості розвитку маркетингу в сучасних умовах. Визначено, що для ефективного розвитку своєї діяльності керівники підприємств повинні в практичній діяльності реалізовувати не часткові елементи маркетингу, а його комплекс. Також визначено основні цілі та функції маркетингу на підприємстві.
The article considers the peculiarities of marketing development in modern conditions. It is determined that for the effective development of their activities, business leaders must implement in practice not partial elements of marketing, and its complex. The main goals and functions of marketing at the enterprise are also defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6695
Розташовується у зібраннях:Випуск 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вісник_СНТ_ННІБМ_ХНТУСГ_2020_1 (1)-47-50.pdf461.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.