Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6695
Название: Особливості розвитку маркетингу
Другие названия: Features of marketing development
Авторы: Онопрієнко, К. С.
Научный руководитель: Квятко, Т. М.
Ключевые слова: маркетинг;підприємство;ринок;продукція;marketing;enterprise;market;products
Дата публикации: 2020
Издательство: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Онопрієнко К. С. Особливості розвитку маркетингу. Вісник студентського наукового товариства. 2020. Вип. 1. С. 47-50.
Серия/номер: Вісник студентського наукового товариства;Вип. 1
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто особливості розвитку маркетингу в сучасних умовах. Визначено, що для ефективного розвитку своєї діяльності керівники підприємств повинні в практичній діяльності реалізовувати не часткові елементи маркетингу, а його комплекс. Також визначено основні цілі та функції маркетингу на підприємстві.
The article considers the peculiarities of marketing development in modern conditions. It is determined that for the effective development of their activities, business leaders must implement in practice not partial elements of marketing, and its complex. The main goals and functions of marketing at the enterprise are also defined.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6695
Располагается в коллекциях:Випуск 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Вісник_СНТ_ННІБМ_ХНТУСГ_2020_1 (1)-47-50.pdf461.4 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.