Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6695
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorКвятко, Т. М.-
dc.contributor.authorОнопрієнко, К. С.-
dc.date.accessioned2022-09-14T06:43:05Z-
dc.date.available2022-09-14T06:43:05Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationОнопрієнко К. С. Особливості розвитку маркетингу. Вісник студентського наукового товариства. 2020. Вип. 1. С. 47-50.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6695-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості розвитку маркетингу в сучасних умовах. Визначено, що для ефективного розвитку своєї діяльності керівники підприємств повинні в практичній діяльності реалізовувати не часткові елементи маркетингу, а його комплекс. Також визначено основні цілі та функції маркетингу на підприємстві.uk_UA
dc.description.abstractThe article considers the peculiarities of marketing development in modern conditions. It is determined that for the effective development of their activities, business leaders must implement in practice not partial elements of marketing, and its complex. The main goals and functions of marketing at the enterprise are also defined.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник студентського наукового товариства;Вип. 1-
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectпродукціяuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectmarketuk_UA
dc.subjectproductsuk_UA
dc.titleОсобливості розвитку маркетингуuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of marketing developmentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вісник_СНТ_ННІБМ_ХНТУСГ_2020_1 (1)-47-50.pdf461.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.