Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6695
Title: Особливості розвитку маркетингу
Other Titles: Features of marketing development
Authors: Онопрієнко, К. С.
metadata.dc.contributor.advisor: Квятко, Т. М.
Keywords: маркетинг;підприємство;ринок;продукція;marketing;enterprise;market;products
Issue Date: 2020
Publisher: ХНТУСГ
Citation: Онопрієнко К. С. Особливості розвитку маркетингу. Вісник студентського наукового товариства. 2020. Вип. 1. С. 47-50.
Series/Report no.: Вісник студентського наукового товариства;Вип. 1
Abstract: У статті розглянуто особливості розвитку маркетингу в сучасних умовах. Визначено, що для ефективного розвитку своєї діяльності керівники підприємств повинні в практичній діяльності реалізовувати не часткові елементи маркетингу, а його комплекс. Також визначено основні цілі та функції маркетингу на підприємстві.
The article considers the peculiarities of marketing development in modern conditions. It is determined that for the effective development of their activities, business leaders must implement in practice not partial elements of marketing, and its complex. The main goals and functions of marketing at the enterprise are also defined.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6695
Appears in Collections:Випуск 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вісник_СНТ_ННІБМ_ХНТУСГ_2020_1 (1)-47-50.pdf461.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.