Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66390
Название: Роль цифрового маркетингу та соціальних мереж у просуванні органічної молочної продукції
Авторы: Голубєва, В. О.
Научный руководитель: Пахуча, Е. В.
Дата публикации: 2025
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Голубєва В. О. Роль цифрового маркетингу та соціальних мереж у просуванні органічної молочної продукції. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали ІX Міжнар. науково-практичної конф. (присвяченой пам’яті професора Григорія Євтійовича Мазнєва), 06-07 березня 2025 р.; наук. кер. Е. В. Пахуча. Частина 3. Харків: ДБТУ, 2025. С. 147-150
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66390
Располагается в коллекциях:Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Materialy_konf_URSES_2025_CH_3-148-151.pdf211.22 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.