Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66376
Назва: Інтеграція маркетингових стратегій для забезпечення резильєнтності бізнесу на органічних ринках харчових продуктів
Автори: Пахуча, Е. В.
Дата публікації: 2025
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Пахуча Е. В. Інтеграція маркетингових стратегій для забезпечення резильєнтності бізнесу на органічних ринках харчових продуктів. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали ІX Міжнар. науково-практичної конф. (присвяченой пам’яті професора Григорія Євтійовича Мазнєва), 06-07 березня 2025 р. Частина 3. Харків: ДБТУ, 2025. С. 107-110
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66376
Розташовується у зібраннях:Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Materialy_konf_URSES_2025_CH_3-108-111.pdf208.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.