Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66376
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПахуча, Е. В.-
dc.date.accessioned2025-05-18T17:21:03Z-
dc.date.available2025-05-18T17:21:03Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПахуча Е. В. Інтеграція маркетингових стратегій для забезпечення резильєнтності бізнесу на органічних ринках харчових продуктів. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали ІX Міжнар. науково-практичної конф. (присвяченой пам’яті професора Григорія Євтійовича Мазнєва), 06-07 березня 2025 р. Частина 3. Харків: ДБТУ, 2025. С. 107-110uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66376-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleІнтеграція маркетингових стратегій для забезпечення резильєнтності бізнесу на органічних ринках харчових продуктівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Materialy_konf_URSES_2025_CH_3-108-111.pdf208.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.