Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66375
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКучмійова, Т. С.-
dc.contributor.authorДергач, Я. О.-
dc.date.accessioned2025-05-18T17:20:08Z-
dc.date.available2025-05-18T17:20:08Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКучмійова Т. С., Дергач Я. О. Соціальні мережі як ефективний маркетинговий інструмент для зростання бізнесу. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали ІX Міжнар. науково-практичної конф. (присвяченой пам’яті професора Григорія Євтійовича Мазнєва), 06-07 березня 2025 р. Частина 3. Харків: ДБТУ, 2025. С. 103-107uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66375-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleСоціальні мережі як ефективний маркетинговий інструмент для зростання бізнесуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Materialy_konf_URSES_2025_CH_3-104-108.pdf214.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.