Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66360
Название: Основні інструменти просування бренду компанії у соціальних мережах
Авторы: Бубенець, І. Г.
Міхалін, М. О.
Дата публикации: 2025
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Бубенець І. Г., Міхалін М. О. Основні інструменти просування бренду компанії у соціальних мережах. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали ІX Міжнар. науково-практичної конф. (присвяченой пам’яті професора Григорія Євтійовича Мазнєва), 06-07 березня 2025 р. Частина 3. Харків: ДБТУ, 2025. С. 54-58
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66360
Располагается в коллекциях:Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Materialy_konf_URSES_2025_CH_3-55-59.pdf263.48 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.