Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66360
Title: Основні інструменти просування бренду компанії у соціальних мережах
Authors: Бубенець, І. Г.
Міхалін, М. О.
Issue Date: 2025
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Бубенець І. Г., Міхалін М. О. Основні інструменти просування бренду компанії у соціальних мережах. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали ІX Міжнар. науково-практичної конф. (присвяченой пам’яті професора Григорія Євтійовича Мазнєва), 06-07 березня 2025 р. Частина 3. Харків: ДБТУ, 2025. С. 54-58
URI: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66360
Appears in Collections:Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Materialy_konf_URSES_2025_CH_3-55-59.pdf263.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.