Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66348
Назва: Data-driven маркетинг для прийняття ефективних маркетингових рішень
Автори: Голік, К. Ю.
Науковий керівник : Голік, О. В.
Дата публікації: 2025
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Голік К. Ю. Data-driven маркетинг для прийняття ефективних маркетингових рішень. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали ІX Міжнар. науково-практичної конф. (присвяченой пам’яті професора Григорія Євтійовича Мазнєва), 06-07 березня 2025 р.; наук. кер. О. В. Голік. Частина 3. Харків: ДБТУ, 2025. С. 18-20
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66348
Розташовується у зібраннях:Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Materialy_konf_URSES_2025_CH_3-19-21.pdf204.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.