Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66348
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorГолік, О. В.-
dc.contributor.authorГолік, К. Ю.-
dc.date.accessioned2025-05-18T16:44:54Z-
dc.date.available2025-05-18T16:44:54Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationГолік К. Ю. Data-driven маркетинг для прийняття ефективних маркетингових рішень. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали ІX Міжнар. науково-практичної конф. (присвяченой пам’яті професора Григорія Євтійовича Мазнєва), 06-07 березня 2025 р.; наук. кер. О. В. Голік. Частина 3. Харків: ДБТУ, 2025. С. 18-20uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66348-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleData-driven маркетинг для прийняття ефективних маркетингових рішеньuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Materialy_konf_URSES_2025_CH_3-19-21.pdf204.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.