Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65953
Назва: Організаційно-економічні напрями підвищення конкурентоспроможності підприємств мясопродуктового підкомплексу
Інші назви: Organizational and economic directions of increasing the competitiveness of enterprises of the meat product subcomplex
Автори: Сапелкін, Дмитро Миколайович
Науковий керівник : Гуторова, Олена Олександрівна
Місце роботи: Державний біотехнологічний університет
Кафедра менеджменту, бізнесу і адміністрування
Ключові слова: конкурентоспроможність;конкурентне середовище;м’ясопродуктовий підкомплекс;конкурентоспроможність підприємств м'ясопродуктового підкомплексу;економічний механізм;організаційно-економічні напрями;ефективність;розвиток;competitiveness;competitive environment;meat product subcomplex;competitiveness of meat product subcomplex enterprises;economic mechanism;organizational and economic directions;efficiency;development
Дата публікації: 2024
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Сапелкін Д.М. Організаційноекономічні напрями підвищення конкурентоспроможності підприємств мясопродуктового підкомплексу : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр»: 073 Менеджмент; наук. керівник О.О. Гуторова; Харків: ДБТУ, 2024. 81 с.
Короткий огляд (реферат): Основною метою кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретикометодичних положень і практичних рекомендацій щодо формування і реалізації організаційно-економічних заходів підвищення конкурентоспроможності підприємств мясопродуктового підкомплексу на цільових ринках. Об’єктом дослідження є діяльність підприємств мясопродуктового підкомплексу на цільовому ринку, економічні відносини, фактори, процеси та явища, які забезпечують їх конкурентоспроможність. Предметом дослідження є сукупність теоретичних і прикладних аспектів формування системи організаційно-економічних заходів забезпечення підвищення конкурентоспроможності підприємств мясопродуктового підкомплексу на регіональному ринку.
The main purpose of the qualification work is to substantiate the theoretical and methodological provisions and practical recommendations for the formation and implementation of organizational and economic measures to increase the competitiveness of enterprises of the meat product subcomplex in the target markets. The object of the research is the activity of enterprises of the meat product subcomplex in the target market, economic relations, factors, processes and phenomena that ensure their competitiveness. The subject of the study is a set of theoretical and applied aspects of the formation of a system of organizational and economic measures to ensure an increase in the competitiveness of enterprises of the meat product subcomplex in the regional market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65953
Розташовується у зібраннях:073 - "Менеджмент" (Бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024_B_44_2_073-20b-01_Sapelkin_D_M.pdf
  Restricted Access
2.51 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.