Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/6587
Назва: Аналіз методів і наукове обґрунтування методології формування асортименту борошняної продукції
Автори: Михайлов, В. М.
Чуйко, А. М.
Томашевська, Р. Я.
Ключові слова: асортимент товарів;борошняна продукція
Дата публікації: 2010
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Михайлов В. М., Чуйко А. М., Томашевська Р. Я. Аналіз методів і наукове обґрунтування методології формування асортименту борошняної продукції. Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі. 2010. Вип. 1(11). C. 253-260.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано існуючі методи формування асортименту товарів, що дозволяють цілеспрямовано управляти асортиментним складом будь-якої товарної категорії, та обґрунтовано методологію формування асортименту борошняної продукції.
The analysis of existent methods of forming of range of goods which allow purposefully to manage assortment composition of any commodity category, and grounded methodology of forming of assortment of flour products, is considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6587
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (11)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pt_2010_1_45.pdf247.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.