Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6587
Title: Аналіз методів і наукове обґрунтування методології формування асортименту борошняної продукції
Authors: Михайлов, В. М.
Чуйко, А. М.
Томашевська, Р. Я.
Keywords: асортимент товарів;борошняна продукція
Issue Date: 2010
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Михайлов В. М., Чуйко А. М., Томашевська Р. Я. Аналіз методів і наукове обґрунтування методології формування асортименту борошняної продукції. Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі. 2010. Вип. 1(11). C. 253-260.
Abstract: Проаналізовано існуючі методи формування асортименту товарів, що дозволяють цілеспрямовано управляти асортиментним складом будь-якої товарної категорії, та обґрунтовано методологію формування асортименту борошняної продукції.
The analysis of existent methods of forming of range of goods which allow purposefully to manage assortment composition of any commodity category, and grounded methodology of forming of assortment of flour products, is considered.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6587
Appears in Collections:Випуск 1 (11)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pt_2010_1_45.pdf247.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.