Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/64305
Назва: Маркетингові дослідження факторів, що формують споживчий попит на дитячі сиркові вироби
Автори: Черевична, Н. І.
Томашевська, Р. Я.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Черевична Н. І., Томашевська Р. Я. Маркетингові дослідження факторів, що формують споживчий попит на дитячі сиркові вироби. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 14 травня 2015 р. Харків: ХДУХТ, 2015. Ч. 1. С. 209-210.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/64305
Розташовується у зібраннях:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rozvytok_kharchovykh_vyrobnytstv_2015_1_209-210.pdf105.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.