Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/64305
Название: Маркетингові дослідження факторів, що формують споживчий попит на дитячі сиркові вироби
Авторы: Черевична, Н. І.
Томашевська, Р. Я.
Дата публикации: 2015
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Черевична Н. І., Томашевська Р. Я. Маркетингові дослідження факторів, що формують споживчий попит на дитячі сиркові вироби. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 14 травня 2015 р. Харків: ХДУХТ, 2015. Ч. 1. С. 209-210.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/64305
Располагается в коллекциях:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Rozvytok_kharchovykh_vyrobnytstv_2015_1_209-210.pdf105.74 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.