Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63551
Назва: DIGITAL-маркетинг як інструмент конкурентоспроможності підприємств на ринку готельних послуг
Автори: Бубенець, Ірина
Олініченко, Катерина
Дата публікації: 2022
Видавництво: ХНУМГ ім. О. М. Бекетова
Бібліографічний опис: Бубенець І., Олініченко К. DIGITAL-маркетинг як інструмент конкурентоспроможності підприємств на ринку готельних послуг. Сучасні тенденції розвитку індустрії туризму та гостинності: глобальні виклики: міжнар. науково-практична інтернет-конференція. ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2022. С. 69-71.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63551
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
S_DIGITAL-marketynh_22_69-71.pdf5.93 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.