Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63551
Title: DIGITAL-маркетинг як інструмент конкурентоспроможності підприємств на ринку готельних послуг
Authors: Бубенець, Ірина
Олініченко, Катерина
Issue Date: 2022
Publisher: ХНУМГ ім. О. М. Бекетова
Citation: Бубенець І., Олініченко К. DIGITAL-маркетинг як інструмент конкурентоспроможності підприємств на ринку готельних послуг. Сучасні тенденції розвитку індустрії туризму та гостинності: глобальні виклики: міжнар. науково-практична інтернет-конференція. ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2022. С. 69-71.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63551
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
S_DIGITAL-marketynh_22_69-71.pdf5.93 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.