Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63196
Назва: Формування конкурентної стратегії в контексті стратегічного управління підприємством
Автори: Божидай, І. І.
Науковий керівник : Смачило, В. В.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Божидай І. І. Формування конкурентної стратегії в контексті стратегічного управління підприємством. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених і студентів, 7 квітня 2016 р. ; наук. кер. : Смачило В. В. Харків : ХДУХТ, 2016. Ч. 2. С. 12.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63196
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених і студентів «Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді», у 2-х ч. Ч.2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezi2_07.04.16 -12.pdf77.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.