Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63023
Назва: Підходи до сегментації покупців на ринку роздрібної торгівлі
Автори: Жегус, О. В.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Жегус О. В. Підходи до сегментації покупців на ринку роздрібної торгівлі. Проблеми теорії та практики управління економічним потенціалом підприємства: тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф, 13-15 травня 2014 р. Харків: ХДУХТ, 2014. С. 182-183.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63023
Розташовується у зібраннях:Проблеми теорії та практики управління економічним потенціалом підприємства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13-15.05.14-182-183.pdf186.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.