Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63023
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖегус, О. В.-
dc.date.accessioned2025-02-19T09:29:22Z-
dc.date.available2025-02-19T09:29:22Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЖегус О. В. Підходи до сегментації покупців на ринку роздрібної торгівлі. Проблеми теорії та практики управління економічним потенціалом підприємства: тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф, 13-15 травня 2014 р. Харків: ХДУХТ, 2014. С. 182-183.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63023-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleПідходи до сегментації покупців на ринку роздрібної торгівліuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Проблеми теорії та практики управління економічним потенціалом підприємства

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13-15.05.14-182-183.pdf186.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.