Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60850
Назва: Штучний інтелект як механізм формування маркетингових конкурентних стратегій підприємств на ринку
Автори: Літвінчик, С. В.
Андрющенко, О. Б.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Літвінчик С. В., Андрющенко О. Б. Штучний інтелект як механізм формування маркетингових конкурентних стратегій підприємств на ринку. Трансформація обліку та бізнес-консалтингу в умовах невизначеності: сучасні тренди, виклики, міжнародний досвід: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 8 листопада 2024 р.; Держ. біотехнологічний ун-т. Харків: ДБТУ, 2024. С. 283-286.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60850
Розташовується у зібраннях:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Трансформація обліку та бізнес-консалтингу в умовах невизначеності: сучасні тренди, виклики, міжнародний досвід"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Materialy_konf_Transformatsiya_obliku_2024_283-286.pdf713.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.