Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60850
Название: Штучний інтелект як механізм формування маркетингових конкурентних стратегій підприємств на ринку
Авторы: Літвінчик, С. В.
Андрющенко, О. Б.
Дата публикации: 2024
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Літвінчик С. В., Андрющенко О. Б. Штучний інтелект як механізм формування маркетингових конкурентних стратегій підприємств на ринку. Трансформація обліку та бізнес-консалтингу в умовах невизначеності: сучасні тренди, виклики, міжнародний досвід: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 8 листопада 2024 р.; Держ. біотехнологічний ун-т. Харків: ДБТУ, 2024. С. 283-286.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60850
Располагается в коллекциях:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Трансформація обліку та бізнес-консалтингу в умовах невизначеності: сучасні тренди, виклики, міжнародний досвід"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Materialy_konf_Transformatsiya_obliku_2024_283-286.pdf713.14 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.