Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60850
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛітвінчик, С. В.-
dc.contributor.authorАндрющенко, О. Б.-
dc.date.accessioned2024-12-25T13:11:56Z-
dc.date.available2024-12-25T13:11:56Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЛітвінчик С. В., Андрющенко О. Б. Штучний інтелект як механізм формування маркетингових конкурентних стратегій підприємств на ринку. Трансформація обліку та бізнес-консалтингу в умовах невизначеності: сучасні тренди, виклики, міжнародний досвід: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 8 листопада 2024 р.; Держ. біотехнологічний ун-т. Харків: ДБТУ, 2024. С. 283-286.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60850-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleШтучний інтелект як механізм формування маркетингових конкурентних стратегій підприємств на ринкуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Трансформація обліку та бізнес-консалтингу в умовах невизначеності: сучасні тренди, виклики, міжнародний досвід"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Materialy_konf_Transformatsiya_obliku_2024_283-286.pdf713.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.