Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60245
Title: Еволюція маркетингової концепції управління бізнесом
Authors: Мандич, О. В.
Грекова, А. О.
Issue Date: 2016
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Мандич О. В., Грекова А. О. Еволюція маркетингової концепції управління бізнесом . Фінанси, облік і аналіз в управлінні підприємницькою діяльністю: сучасні проблеми та перспективи розвитку теорії і практики: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф, 28 жовтня 2016 р. Харків: ХДУХТ, 2016. С. 200-201.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60245
Appears in Collections:Фінанси, облік і аналіз в управлінні підприємницькою діяльністю: сучасні проблеми та перспективи розвитку теорії і практики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezy_konf_28_10_2016-200-201.pdf874.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.