Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60245
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМандич, О. В.-
dc.contributor.authorГрекова, А. О.-
dc.date.accessioned2024-12-20T06:42:23Z-
dc.date.available2024-12-20T06:42:23Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМандич О. В., Грекова А. О. Еволюція маркетингової концепції управління бізнесом . Фінанси, облік і аналіз в управлінні підприємницькою діяльністю: сучасні проблеми та перспективи розвитку теорії і практики: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф, 28 жовтня 2016 р. Харків: ХДУХТ, 2016. С. 200-201.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60245-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleЕволюція маркетингової концепції управління бізнесомuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Фінанси, облік і аналіз в управлінні підприємницькою діяльністю: сучасні проблеми та перспективи розвитку теорії і практики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezy_konf_28_10_2016-200-201.pdf874.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.