Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60245
Назва: Еволюція маркетингової концепції управління бізнесом
Автори: Мандич, О. В.
Грекова, А. О.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Мандич О. В., Грекова А. О. Еволюція маркетингової концепції управління бізнесом . Фінанси, облік і аналіз в управлінні підприємницькою діяльністю: сучасні проблеми та перспективи розвитку теорії і практики: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф, 28 жовтня 2016 р. Харків: ХДУХТ, 2016. С. 200-201.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60245
Розташовується у зібраннях:Фінанси, облік і аналіз в управлінні підприємницькою діяльністю: сучасні проблеми та перспективи розвитку теорії і практики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezy_konf_28_10_2016-200-201.pdf874.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.