Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60245
Название: Еволюція маркетингової концепції управління бізнесом
Авторы: Мандич, О. В.
Грекова, А. О.
Дата публикации: 2016
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Мандич О. В., Грекова А. О. Еволюція маркетингової концепції управління бізнесом . Фінанси, облік і аналіз в управлінні підприємницькою діяльністю: сучасні проблеми та перспективи розвитку теорії і практики: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф, 28 жовтня 2016 р. Харків: ХДУХТ, 2016. С. 200-201.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60245
Располагается в коллекциях:Фінанси, облік і аналіз в управлінні підприємницькою діяльністю: сучасні проблеми та перспективи розвитку теорії і практики

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
tezy_konf_28_10_2016-200-201.pdf874.58 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.