Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/59783
Назва: Крос-культурні особливості формування міжнародного іміджу підприємства
Автори: Чернилевський, П. К.
Науковий керівник : Орєхова, Т. В.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Чернилевський П. К. Крос-культурні особливості формування міжнародного іміджу підприємства. Механізми забезпечення сталого розвитку економіки: проблеми, перспективи, міжнародний досвід: матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф., 01 листопада 2024 р.; наук. кер. Т. В. Орєхова. Харків: ДБТУ, 2024. С. 415-418
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/59783
Розташовується у зібраннях:Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки : проблеми, перспективи, міжнародний досвід»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
conf_Mekhanizmy_24-415-418.pdf243.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.