Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/59783
Название: Крос-культурні особливості формування міжнародного іміджу підприємства
Авторы: Чернилевський, П. К.
Научный руководитель: Орєхова, Т. В.
Дата публикации: 2024
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Чернилевський П. К. Крос-культурні особливості формування міжнародного іміджу підприємства. Механізми забезпечення сталого розвитку економіки: проблеми, перспективи, міжнародний досвід: матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф., 01 листопада 2024 р.; наук. кер. Т. В. Орєхова. Харків: ДБТУ, 2024. С. 415-418
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/59783
Располагается в коллекциях:Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки : проблеми, перспективи, міжнародний досвід»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
conf_Mekhanizmy_24-415-418.pdf243.61 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.