Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/59783
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorОрєхова, Т. В.-
dc.contributor.authorЧернилевський, П. К.-
dc.date.accessioned2024-12-09T14:00:26Z-
dc.date.available2024-12-09T14:00:26Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЧернилевський П. К. Крос-культурні особливості формування міжнародного іміджу підприємства. Механізми забезпечення сталого розвитку економіки: проблеми, перспективи, міжнародний досвід: матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф., 01 листопада 2024 р.; наук. кер. Т. В. Орєхова. Харків: ДБТУ, 2024. С. 415-418uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/59783-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleКрос-культурні особливості формування міжнародного іміджу підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки : проблеми, перспективи, міжнародний досвід»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
conf_Mekhanizmy_24-415-418.pdf243.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.