Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/59783
Title: Крос-культурні особливості формування міжнародного іміджу підприємства
Authors: Чернилевський, П. К.
metadata.dc.contributor.advisor: Орєхова, Т. В.
Issue Date: 2024
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Чернилевський П. К. Крос-культурні особливості формування міжнародного іміджу підприємства. Механізми забезпечення сталого розвитку економіки: проблеми, перспективи, міжнародний досвід: матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф., 01 листопада 2024 р.; наук. кер. Т. В. Орєхова. Харків: ДБТУ, 2024. С. 415-418
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/59783
Appears in Collections:Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки : проблеми, перспективи, міжнародний досвід»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
conf_Mekhanizmy_24-415-418.pdf243.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.